Dating with David Wygant


source

Jinger Jarrett

Jinger Jarrett is a full time freelance writer, author and internet marketer who teaches small businesses how to get started online and then market their businesses for free. She is also a US Army Veteran and seeks to connect with other veterans who are interested in starting a business or are currently business owners and want to connect.

22 thoughts on “Dating with David Wygant

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    You mad bro? Lol just kidding, thanks for the advice David Wygant :P.

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    Hi men. A quick share. My roommate was doing this program to get his current fiance. Every guy should watch and learn this stuff before asking out any chick for success. I just started using it too. See the free video. Blew my mind. Just go to GetYourGirl then dot TK (yes, I said dot tk). Important: Then actually start doing what you learn asap.

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    This video was so good for me. Cause i've really een almost stressing on this 'situation' ,but its bullshit to stress about something that isn't even something…yet. I think the feeling is mutual, so even if i'm gonna be really direct, i'm also being really honest there, so i have a good feeling about this. I agree with you…just say it, i'm gonna put that through my thick skull from now, lol.

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    Just want your advice. I'll try to keep it short. Last sunday i met this really nice lady, i felt we had a nice click if i'm wording that right. I however didn't ask her out or anything, but it honestly is the only thing i want to do, i want to know her better. So it's not a date, but still, would it be wrong to simply use this 'tactic' next time i see her? We spoke for like a hour or so. I'm planning on just saying 'sorry if i'm being too direct..but i like you, i'd like to know you better. 

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    i'm really liking what u have to say…do u think it could apply to gay men? =P

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    2 people don't like dating with David Wygant…

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    Bwhahahaahahhahahahahahahhaahaha! Oh god.. that was a good laugh ..

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    hell yeah buddy, now i get it. thank you!!!!! yeah i feel, but all in all its not always like that sometimes girls over look ,looks because of ones personality. either way i dont bum my self out if a girl rejects me, i think he theirs 7 billion ppl on this planet theirs bound to be ppl who like me and dont like me. So i really dgaf and move to another chick. 

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    errr, I dont need coaching with women. since way before i started listening to this guys id already spoken with hundreds of women and had much sucess because i wasnt a pussy, so yeah. I just like to listen to a lot of the shit david has to say hes cool. you can tell a woman all you want? about what? wtf does that even mean? you see you didnt structure your sentence with good detail which confuses me. 

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    It's probably ok to tell her what you want… but be careful about saying "I like you" until you are really a couple. She might back off. NEVER WRITE IT ON A CARD OR TEXT OR EMAIL. You can ACT like you like her, just don't SAY it or write it until she's really yours. 

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    what are you saying? please structure your sentences better you say this and that but i dont get what youre saying. 

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    ahahahahahahaa, go home you little f*ggot!!!! ur hilariouusssssssss

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    So true! Before my current gf and I started dating, I was scared beyond all belief. I was not smooth at all and I was absolutely transparent. The reason why she ended up going out with me was because I asked without having to pussy around (what does she think if?). Of course it depends on the woman (my gf thought it was cute and respectful of me to ask to kiss her before I did) but just go for it. Its better to ask and know than it is to not and wonder. This separates the doers from the wishers.

  • November 6, 2016 at 4:32 pm
    Permalink

    Nice. Thanks for the tough love. Good advice.

Comments are closed.